Top menu





Right menu

Užívateľ

Môj profil

Nie ste prihlásený.

Nákupný košík

Obsah košíka

Váš košík je prázdny.


Voices
Základy non-line marketingu

Základy non-line marketingu

workshop 16:00 – 19:00
pre aktívnych a tvorivých

Workshop s Michalom Stínom je pre všetkých, ktorí potrebujú nadobudnúť komplexný a strategický pohľad na online marketing. Väčšina stretnutia bude venovaná online marketingovým nástrojom, účastníci sa dozvedia aj to, čo je non-line marketing (nie je to preklep, ani výmysel lektora). Získajú prehľad o tom, aké sú možnosti propagovania ich služby, alebo produktu v online prostredí a dozvedia sa, prečo je dôležité vedieť ich zladiť. Nebudú sa preberať konkrétne postupy využívania jednotlivých nástrojov. Budeme diskutovať o tom, pre koho a na čo sú vhodné a ako sa dajú využiť.   

Ak hľadáte zaručené návody, nie ste na správnom mieste. Neexistujú. Tu dostanete pohľad človeka, ktorý v oblasti marketingu pracuje 5 rokov. Dozviete sa, čo je user persona, prečo a ako si ju zadefinovať, čím všetkým si človek musí prejsť, kým sa z neho stane zákazník, aké online marketingové nástroje existujú a na čo sú dobré, aké marketingové ciele si môžete stanoviť a ako si vybrať správny spôsob propagácie tvojho produktu, služby alebo značky.

Michal Stín sa online marketingu venuje niekoľko rokov, pracoval na viac ako 60 projektoch pre rôznych klientov. Má za sebou úspešné, menej úspešné aj neúspešné spolupráce. Pre svojich klientov nastavoval PPC kampane, robil SEO, navrhoval weby, písal články, ale aj riadil komplexnejšie projekty. Aktuálne pôsobí ako Google Partners Certifikovaný Tréner pre oblasť Google Display Network, freelancuje a rozbieha vzdelávací projekt Truniversity.

Podujatie organizuje Voices v spolupráci s Truniversity [WORKSHOP]. Uskutoční sa v Trenčíne na Sládkovičovej ulici č.8.

Viac o Voices nájdeš na www.voices.sk a www.facebook.com/voices.sk.